RAMOWY ROZKŁAD DNIA W GRUPIE IX „KROKUSY”
GODZINY | PODEJMOWANE AKTYWNOŚCI |
7.00 – 8.00 | Schodzenie się dzieci, zabawy swobodne w kącikach zainteresowań, praca z zespołem dzieci lub indywidualna, rozmowy indywidualne z dziećmi i w małych zespołach, zabawy ruchowe, ćwiczenia poranne, czynności opiekuńcze. Religia – środa 7.00 – 8.00. |
8.00 – 8.20 | Przygotowanie do śniadania, czynności higieniczne, czynności samoobsługowe, czynności porządkowe, pełnienie określonych dyżurów. |
8.20 – 8.50 | Śniadanie. |
8.50 – 9.00 | Czynności higieniczne. |
9.00 – 9.25 | Zintegrowania działalność edukacyjna zgodnie z podstawą programową wychowania przedszkolnego, zajęcia i zabawy edukacyjne, zajęcia dydaktyczne różnego typu realizowane według programu wychowania przedszkolnego autorstwa Wiesławy Żaby-Żabińskiej, Wioletty Majewskiej, Renaty Paździo. |
9.25 – 9.35 | Gry i zabawy ruchowe. Czynności higieniczne. |
9.35 – 10.00 | Zintegrowania działalność edukacyjna zgodnie z podstawą programową wychowania przedszkolnego, zajęcia i zabawy edukacyjne, zajęcia dydaktyczne różnego typu realizowane według programu wychowania przedszkolnego Wiesławy Żaby-Żabińskiej, Wioletty Majewskiej, Renaty Paździo. |
10.00 – 10.20 | Czynności higieniczne. Drugie śniadanie, propozycja picia wody. |
10.20 – 12.00 | Zabawy swobodne w kącikach zainteresowań, ćwiczenia kształtujące prawidłową postawę dziecka, zabawy organizowane i swobodne w ogrodzie przedszkolnym, obserwacje przyrodnicze, czynności porządkowe, tworzenie okazji do eksperymentowania, odkrywania, podejmowania zabaw badawczych , konstrukcyjno – technicznych, rozmowy i prace indywidualne z dziećmi i w małych zespołach. Zajęcia z języka angielskiego – czwartek 10.30 – 11.00. |
12.00 – 12.10 | Przygotowanie do obiadu. Czynności porządkowo – higieniczne. |
12.10 – 12.45 | Obiad. |
12.45 – 13.00 | Relaksacja, elementy bajkoterapii, elementy muzykoterapii. |
13.00 – 14.00 | Zabawy dowolne w sali lub na powietrzu, zabawy utrwalające zdobyte przez dzieci wiadomości i umiejętności, wspieranie rozwoju dzieci poprzez: zabawy dydaktyczne, ćwiczenia narządów mowy, zabawy ruchowe, zabawy rozwijające percepcję wzrokową, słuchową, ćwiczenia małej i dużej motoryki, zabawy integracyjne, praca indywidualna z dzieckiem. |
14.00 – 14.10 | Czynności porządkowe, czynności higieniczne. |
14.10 – 14.30 | Podwieczorek. |
14.30 – 15.30 | Zabawy i gry dydaktyczne, zabawy swobodne według zainteresowań dzieci, praca indywidualna i w małych zespołach, czynności porządkowe, rozchodzenie się dzieci. |