„Tulipany’’ poznawały literę m – małą i wielką, drukowaną i pisaną.

„Tulipany’’ poznawały literę m – małą i wielką, drukowaną i pisaną. Układały schematy i modele dźwiękowe słów: mama, Marta. Zapoznały się z tekstem wiersza, który towarzyszył im przez całe zajęcia. Zajęcia zawierały ćwiczenia ruchowe usprawniające motorykę małą, ruchowo – słuchowe, podczas których dzieci recytowały wiersz i rytmicznie klaskały oraz ruchowo – słuchowo – wzrokowe, podczas których dzieci uczyły się kreślić wzór litery o różnej fakturze, w rytm jednocześnie recytowanego wiersza. Najwięcej frajdy przyniosło przedszkolakom kreślenie wzoru litery na podstawkach z kaszą oraz ozdabianie jej kolorowymi wstążeczkami. Zajęcia podsumował zestaw ćwiczeń relaksacyjnych, które pozwoliły dzieciom na mały odpoczynek.

 

Dorota J.